0

Twój koszyk (0)

Katalog produktów

Warunki zwrotu towaru

Współpracujemy wyłącznie z oficjalnymi dostawcami, dlatego gwarantujemy oryginalność i jakość produktów. Jeśli masz pytania dotyczące wymiany lub zwrotu towaru, zebraliśmy odpowiedzi na nie i chętnie Ci pomożemy.

Co nie podlega wymianie i zwrotowi?

Nie podlegają wymianie/zwrotowi:

  • artykuły higieny osobistej,
  • perfumy i kosmetyki,
  • grzebienie, szczotki do włosów i szczotki masujące,
  • towary w opakowaniach aerozolowych.

Co możesz zwrócić?

Możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni kalendarzowych, jeśli zachowasz oryginał dokumentu potwierdzającego zakup danego towaru, o ile:

  • towar nie znajduje się na liście produktów, które nie podlegają zwrotowi
  • towar jest nowy, nie był używany i nie ma śladów użytkowania: zarysowań, odprysków, ścierania;
  • zachowane zostały: kompletny zestaw towaru, integralność i wszystkie składniki opakowania, etykiety, oznakowanie fabryczne;
  • otrzymałeś towar złej jakości;
  • zawartość dostarczonego towaru nie odpowiada zamówieniu (ilość, asortyment, opakowanie);
  • towar został zakupiony w naszym sklepie.

Procedura wymiany lub zwrotu towaru

Aby dokonać wymiany lub zwrotu, skontaktuj się z nami drogą mailową lub telefoniczną, podaną na stronie z informacjami kontaktowymi.