Warunki zwrotu towaru
Współpracujemy wyłącznie z oficjalnymi dostawcami, dlatego gwarantujemy oryginalność i jakość produktów. Jeśli masz pytania dotyczące wymiany lub zwrotu towaru, zebraliśmy odpowiedzi na nie i chętnie Ci pomożemy.
Co nie podlega wymianie i zwrotowi?
Nie podlegają wymianie/zwrotowi:
- artykuły higieny osobistej,
- perfumy i kosmetyki,
- grzebienie, szczotki do włosów i szczotki masujące,
- towary w opakowaniach aerozolowych.
Co możesz zwrócić?
Możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni kalendarzowych, jeśli zachowasz oryginał dokumentu potwierdzającego zakup danego towaru, o ile:
- towar nie znajduje się na liście produktów, które nie podlegają zwrotowi
- towar jest nowy, nie był używany i nie ma śladów użytkowania: zarysowań, odprysków, ścierania;
- zachowane zostały: kompletny zestaw towaru, integralność i wszystkie składniki opakowania, etykiety, oznakowanie fabryczne;
- otrzymałeś towar złej jakości;
- zawartość dostarczonego towaru nie odpowiada zamówieniu (ilość, asortyment, opakowanie);
- towar został zakupiony w naszym sklepie.
Procedura wymiany lub zwrotu towaru
Aby dokonać wymiany lub zwrotu, skontaktuj się z nami drogą mailową lub telefoniczną, podaną na stronie z informacjami kontaktowymi.